Kierownik Działu Wsparcia Technicznego

Kierownik Działu Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Jelenia Góra

Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie oraz monitorowanie harmonogramu prac działu wsparcia technicznego będącego drugą linią wsparcia dla kontrahentów B2B
  • Monitorowanie i wdrażanie procedur wdrożenia, instalacji oraz serwisu automatów do gier hazardowych oraz systemów i serwisów online
  • Dbanie o odpowiedni poziom wyszkolenia technicznego podległego zespołu,
  • Optymalizacja czasu i efektywności pracy pracowników działu wsparcia technicznego,
  • Ścisła współpraca z serwisami lub serwisantami podwykonawczymi na rynkach zagranicznych (Rumunia, Białoruś, Ukraina, Nigeria, Uganda)
  • Ścisła współpraca z biznesem, działem produkcji, administracji, operacji oraz IT,
  • Dbałość o kompletność dokumentacji serwisowej i technicznej automatów,
  • Dbanie o dobrą atmosferę, komunikację w zespole i zaangażowanie w podległym zespole.

Wymagania:

  • Doświadczenie w koordynacji pracy działu wsparcia technicznego lub serwisu maszyn takich jak: automaty do gier, automaty vendingowe, bankomaty, parkometry, biletomaty itp. – WARUNEK KONIECZNY.
  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Umiejętność koordynowania pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • Zdolność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych na terenie Polski oraz sporadyczne wyjazdy zagraniczne,
  • Świadomość biznesowa oraz nastawienie na realizację celów,
  • Doskonałe umiejętności w zakresie budowania i utrzymywania relacji.

Oferujemy:

  • Udział w tworzeniu produktów używanych w kasynach na 3 kontynentach,
  • Biuro z widokiem na całe pasmo Karkonoszy – ul. Ceglana 14 (dojazd od Spółdzielczej, własny parking z miejscami dla pracowników),
  • Stabilne i jasne warunki pracy – umowa o pracę na pełen etat,
  • Karta Multisport, opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.