Inżynier serwisu i wsparcia technicznego

Inżynier serwisu i wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Jelenia Góra

Opis zadań:

  • zapewnienie wsparcia technicznego dla naszych klientów,
  • uczestnictwo we wstępnych testach produktowych,
  • wyjazdy serwisowe na terenie Polski i świata (wymagany paszport i szczepienia),
  • dzienne raportowanie swojej pracy.

Oczekujemy:

  • umiejętności instalowania i konfigurowania oprogramowania i urządzeń peryferyjnych,
  • podstawowej znajomości sprzętu komputerowego i technologii informatycznych,
  • umiejętność posługiwania się przyrządami warsztatowymi (lutownica, przyrządy pomiarowe),
  • zdolności manualnych, precyzyjności,
  • odpowiedzialności za powierzone zadania, umiejętności pracy w zespole oraz komunikatywności,
  • chęci rozwoju osobistego, samodzielnego poszukiwania rozwiązań, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • znajomość języka Angielskiego na poziomie B1,
  • prawo jazdy kat. B.

Dodatkowym atutem będzie:

  • dobra znajomość sieci WAN/LAN,
  • mile widziani absolwenci Szkół Elektronicznych / Technicznych.

Oferujemy:

  • stabilne i jasne warunki pracy – umowa o pracę na pełen etat w szybko rozwijającej się firmie,
  • pracę w systemie jednozmianowym, możliwość wyjazdów serwisowych na terenie kraju,
  • pracę w nowoczesnej firmie, w dobrze skomunikowanej części miasta- ul. Ceglana 14 (dojazd od Spółdzielczej, własny parking z miejscami dla pracowników, przystanek MZK Spółdzielcza-Objazdowa),
  • atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy,
  • duży zakres samodzielności oraz przyjazną atmosferę pracy.